|
DYSKUSYJNE FORUM PSZCZELARSKIE POD PATRONATEM PASIEKI MICHAŁÓW http://www.pasiekamichalow.com
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jmb
ASYSTENT PSZCZELARZA
Dołączył: 28 Lut 2015
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 12:56, 28 Lut 2015 Temat postu: V ŚWIĘTOKRZYSKA KONFERENCJA PSZCZELARSKA 11.04.2015 |
|
|
V ŚWIĘTOKRZYSKA KONFERENCJA PSZCZELARSKA - Zajazd Przystocze Bałtów 11.04.2015 r
9.00 – 11.00 prof. Grażyna Topolska, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.
Zagrożenia i Choroby Pszczół - masowe upadki rodzin pszczelich 2014/2015. Najnowsze wyniki badań.
Nowe zagrożenia pszczelarstwa w Polsce i Europie.
11.30 – 12.30 dr hab. Grzegorz Borsuk, Uniwersytet Przyrodniczy
w Lublinie.
Nosema Ceranea. Nosema Apis. Rozpoznanie i sposoby leczenia.
12.30-13.30 Przerwa obiadowa
13.30 – 14.30 dr hab. Grzegorz Borsuk
II część wykładu Nosema Ceranea. Nosema Apis. Rozpoznanie i sposoby leczenia.
14.45 – 16.00 Leszek Stępień, hodowca matek pszczelich.
Kompleksowe zwalczanie warrozy. Forum dyskusyjne.
16.30 Zakończenie Konferencji.
Podczas trwania Konferencji będzie kilkanaście stoisk wystawowych ze sprzętem pszczelarskim, w tym skup, sprzedaż, wymiana wosku, sprzedaż węzy.
Przewidywany koszt uczestnictwa to 20,00 zł obiad + 10,00 zł serwis kawowy.
Kontakt:
Józef Misiura
605-622-227
Organizatorzy Konferencji:
Rejonowe Koło Pszczelarzy w Ostrowcu Św.
Centrum Apiterapii „ApiBałt” Sp. z o.o.
Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Gminy Bałtów „Bałt”
Stowarzyszenie „Delta”
Zapraszamy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jmb dnia Wto 10:27, 07 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
jmb
ASYSTENT PSZCZELARZA
Dołączył: 28 Lut 2015
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 10:57, 21 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Ze względu na duże zainteresowanie Konferencją Pszczelarską, która odbędzie się 11.04.2015 w Bałtowie, połączoną z otwarciem sezonu i dużą wystawą pszczelarską, prosimy o potwierdzanie udziału grup oraz osób indywidualnych poprzez kontakt telefoniczny. Sala pomieści około 250 osób. W związku z przygotowaniem posiłków musimy znać orientacyjną ilość uczestników.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jmb dnia Sob 10:59, 21 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Theme ACID v. 2.0.20 par HEDONISM
|